آموزش زبان انگلیسی و مهاجرت به انگلیس

موسسه nclc با همکاری دفتر مهاجرت As&Co Visa Services Ltd درلندن با داشتن مجوز و پروانه رسمی در خصوص مشاوره و امور مهاجرت به انگلستان تخصصی ترین خدمات و مشاوره را ارائه می نماید .

آموزش زبان انگلیسی و مهاجرت به انگلیس

موسسه nclc با همکاری دفتر مهاجرت As&Co Visa Services Ltd درلندن با داشتن مجوز و پروانه رسمی در خصوص مشاوره و امور مهاجرت به انگلستان تخصصی ترین خدمات و مشاوره را ارائه می نماید .

  • ۰
  • ۰

اقامت انگلستان از طریق ازدواج ، آیا می توان از طریق ازدواج یک شهروند انگلیسی شد؟ آیا در صورتی که با یک شهروند اهل انگلستان ازدواج کنیم می توانیم پاسپورت کشور انگلستان را داشته باشیم؟ آیا اگر با یک شهروند کشور انگلستان ازدواج کنیم می توانیم در کشور انگلستان زندگی کنیم؟ اخذ ویزای همسر و ازدواج چه مدت زمان می برد؟ در صورتی که بچه در انگلستان متولد شود آیا می تواند پاسپورت کشور  انگلستان را دریافت کند؟ آیا با داشتن ویزای توریستی  انگلستان ازدواج کرد؟ در مقاله زیر به تمام سوالات پاسخ خواهیم داد......

شرایط اقامت انگلستان از طریق ازدواج

ویزای ازدواج انگلستان برای افرادی صادر می شود که می خواهند از طریق ازدواج با یک شهروند انگلیسی یا فردی که اقامت دایم انگلستان را دارند اقامت این کشور را به دست آورند. شرایط اخذ ویزای انگلستان این است که فرد در درجه اول ثابت کند از حداقل حقوق سالانه حدود ۲۰۰۰۰ پوند برای یک زوج برخوردار است. ازدواج آنها قانونی ثبت شود. حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و محل سکونت انها از قبل مشخص باشد. با داشتن این ویزا اجازه کار و تحصیل برای متقاضی وجود دارد .

آیا می توان از طریق ازدواج یک شهروند انگلیسی شد؟

  • نسبت به وضعیت فعلی شهروندی شما یا ملیتی که دارید اگر با یک شهروند انگلیسی ازدواج کنید یا ILR به شما اعطا شده شما می توانید برای شهروندی انگلستان درخواست دهید .

اخذ ویزای انگلیس از طریق ازدواج

آیا در صورتی که با یک شهروند اهل انگلستان ازدواج کنیم می توانیم پاسپورت کشور انگلستان را داشته باشیم؟ شهروندی کشور انگلستان را تنها نمی توان از طریق ازدواج به دست آورد. همسر شما باید ۳ سال متوالی در انگلستان زندگی کند سپس درخواست Naturalization  کنند و بعد از دریافت این گواهی میتوانند درخواست پاسپورت کنند.

آیا اگر با یک شهروند کشور انگلستان ازدواج کنیم می توانیم در کشور انگلستان زندگی کنیم؟

  • در صورت ازدواج قانونی با یک شهروند انگلیسی یا شخصی که ILR  یا حق اقامت در انگلستان را دارد و اثبات این که قصد ادامه زندگی به طور دایم را دارید می توانید در انگلستان زندگی کنید.

اخذ ویزای همسر و ازدواج چه مدت زمان می برد؟

  • این مدت زمان به طور متوسط ۶ تا ۸ هفته می باشد، البته این بستگی به  کشوری دارد که ازآن درخواست می دهید. لازم به ذکر است که پرونده های پیچیده مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده و صدور ویزا لازم دارند.

شرایط ویزای انگلیس از طریق ازدواج

در صورتی که بچه در انگلستان متولد شود آیا می تواند پاسپورت کشور انگلستان را دریافت کند؟ کودکانی که در انگلستان به دنیا می آیند فقط شهروندی انگلیس را کسب می کنند به شرطی که یکی از والدین آنها شهروند کشور انگلستان باشند یا اجازه اقامت دایم را در انگلستان داشته باشند.

آیا با داشتن ویزای توریستی می توان در انگلستان ازدواج کرد؟

  • طبق قانون انگلستان یک توریست می تواند به طور قانونی ازدواج کند اما طبق قوانین مهاجرت کشور انگلستان ابتدا باید ویزای ازدواج گرفته شود بعد ازدواج صورت گیرد .
  • ۹۸/۰۵/۰۴
  • وحید جاویدان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی